Slutet på helgen

Ja bio blev det ju på lördags kvällen. Skulle som sagt var se Leo men det var utsålt så vi fick såg nån jävla ailen skräckfilm. Den sööööög! Medans folk satt & blev rädda & skrek till och med  ibland så satt jag & garvade. Tyckte att det var mest roligt när det kröp ut en ovanligt äcklig varelse ur folks magar, haha! Sista halvtimmen av filmen sov jag. Efteråt fick jag frågan, hur kan du sova till en skräckfilm? Jadu inte vare svårt.
Efteråt blev det fika med underbart goda baugeter & hemma i sängen blev det vindruvor, så underbart.

Nu igår (söndag) så kom släkten för att gratta mig sådär 2 veckor försent.
Min kära syster & far blev som sagt magsjuka förra helgen när släkten skulle komma (om-märkt kött!)
Iaf så fick jag mig massa pengar, vilket var precis vad jag var i behov av, tack!
Sen på söndagskvällen såg jag en film & sen somnade jag gott till en tråkig fotbolls landskamp!
Det var allt för mig.


Alien vs Predator 2, nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0