.. sjulkling

Blä, jag hatar att vara sjuk. Huvudet dunkar, hostan är så in i helvettes jobbig, halsen bränner, det gör ont i öronen, jag svettas & fryser på samma gång, & febern ligger på nära 40 grader. Det helt klart suger & jag ligger & tycker väldigt synd om mig själv. Jag som verkligen behövde gå till skolan idag, hade verkligen behövt lämnat in mina arbeten.  & ikväll skulle jag på vatten gympa med mammsen, jag, mamma & 60 plusare. Men jag tyckte trotts det att det skulle bli väldigt roligt, men nej nu missar jag det oxå.
 jävla bakterier som har tagit över min kropp!
Så istället idag så ska jag alldelses starx boka om min tandläkar tid som jag har imorgon + boka en tid hos farbror doktorn. & sen efter det ska jag lägga mig i sängen & sätta på en bra film & käka torkade bananer, mums!
Aja hoppas ni mår bättre än mig iaf!


jag är död idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0