platt, rakt, lockigt

Den här torsdagen började i panik då min plattångt till min förtvivlan inte längre fungerade.
Så istället satte jag upp håret i en ful toffs & har mått riktigt dåligt över det hela dan idag.
Jag pallrade mig som sagt till skolan idag, det kändes skönt att äntligen vara tillbaka på banan igen.
Eller det mesta var väl rätt tråkigt egentligen men att träffa moa & martina var självklart underbart, var länge sen.
Efter skolan så mötte min pojkvän & syster upp mig på stan, dem gick & fettade sig på max medans jag inhandlade mig en ny välbehövlig plattång.
Sen begav jag mig hemåt.
Petter blev sur på mig för att jag inte ville umgås med han ikväll, men jag har mycket att stå i ikväll, måste fixa  naglarna & färga håret & massa sånt viktigt som killar inte förstår sig på.
Jaja han får väl vara sur för det då, jag måste faktist få lite tid för mig själv också.

Imorgon har jag sovmorgon till 12 & sen bara 2 lektioner så jag slutar klockan 2, vilket är riktigt skönt.
Sen runt 5 tiden så ska jag bege mig hem till min kära vän jocke & gratta honom, han fyller ju trotts allt 20.
Egentligen så skulle jag hem till martina med tjejerna & äta & snacka skit & mysa.
Men vi får ta det en annan dag mina töser.

Nej nu har syster lagat mat till mig så ska väl pallra mig ner för att få i mig lite middag & sen min dos med medeciner, vilket inte gillas lika skarpt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0