Onsdag

Onsdagen var en rätt seg dag med dåligt äckligt väder.
Morgonen började med massa svordommar då min kära syster hade snott mitt skolbusskort.
Så i sissta sekund hittar jag lite pengar & kutar till bussen & tro de eller ej men jag han precis.
Dagen spenderades sen i restaurang köket där jag gjorde en massa hallonpanacotta, de är mums :)
Efter restaurang köket så hade jag mitt viktigt matte prov.
Det gick piss piss piss, & ig är ett faktum? Men jag hoppas självklart på raka motsattsen.
Efter begav jag mig till gymmet & sen blar det av hem för att kirra mat.
Resten av kvällen var kort för jag somnade rätt snabb.
En tråkig onsdag helt klart & ett ointressant inlägg om min onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0