Och vart tog sovmorgonen vägen?

Mm jag bara älskar sovmorgnar, iaf om man fick sova ut.
Idag börjar jag nämligen klockan 2, vilket är perfekt på en måndag!
Hade ställt klockan på halv 12, lagom tid sådär, men vad händer klockan 6? Jo  min kära syster kommer in & röjer i min garderob, snor mitt smink, tänder min lampa & gudarna vet vad. & jag drabbas av en morgon aggression & kutar efter henne, tar tillbaks alla kläder & låser in mig på mitt rum för att somna om. När jag väl ska sova så går det inte för jag hade blivit för pigg. Men vid halv 9 tiden lyckas jag somna in igen, nej men då ringer telefonen klockan 9, va faaaaan! Så det blev ingen sovmorgon för min del. Nej istället gick jag ner & hämtade mig en stor kopp te & satte på en film.
& nu sitter jag här famför datan & sminkar mig & ska ta bussen till skolan om 1 timme.
Väl i skolan ska jag ha kallkök tills klockan 5 & sen blir det iväg & träna & sen in till allians & kolla på innebandy match.
Ha en underbar måndag kära vänner & jag hoppas att ni fick en bättre start på måndagen än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0