Nyårsafton

Nyårsafton började med en tripp in till systemet då mamma kom på att hon köpt på tok för lite alkohol.
Så snäll som jag var så följde jag med min kära mot & för det fick jag en flaska champagne.
Resten av dagen gick åt till att fixa sig inför kvällen.
När jag väl var klar & iaf lite nöjd så begav jag mig av hem till gaucho. Min kära pojkvän kom vinglandes & mötte mig då dem hade börjat dricka redan kl 10 på morgonen. Väl hemma hos Gaucho så var det bara killar, så jag roade mig så gott det gick bland alla killar. Det var väl sissådär 10 killar & jag. Efter att ha sänkt en massa alkohol på tok för fort så begav jag mig av hem till Nisse som bor nästan precis bredvid. Väl där möttes jag av en massa glada människor. Jag bjöds oxå på oxfilé & champgne, vilket gillades skarpt. Vi körde också lite lekar som spårade ur total, men det var sjukt roligt. Begav mig lite senare tillbaks hem till Gaucho, när jag kom dit hade huset fyllts av änu fler människor & nu även av det kvinnliga könet. Men det kändes mest trångt & jag hade så kul hos Nisse så jag tog mig en vinare & lite cider & lämnade kvar min kära pojkvän & begav mig tillbaks hem till Nisse.
Där blev det änu fler lekar & alkoholen flödade som aldrig förr.
Runt 11 tiden beställde vi taxisar för att bege oss till begsbrunna & hem till Druvan för att fira 12 slaget.
Klockan kvart i 12 var vi framme & då stod alla redan ute på Druvans altan & väntade på 12 slaget.
Det var väl närmare 50 pers där & stämmningen var på topp.
Sen vart det raketer, champagne & massa "gott nytt år" & kramar..
Sen är det svart, & då menar jag verkligen svart. Kommer ihåg att jag började må lite dåligt, men vad hände sen?
Jag kommer ihåg att Druvan & Jocke tog hand om mig & att jag sen låg inne & spydde på toaletten & att Emma & en annan tjej tog hand om mig. Vill iaf tacka alla som tog hand om mig dena nyårsafton.
Det måste ju alltid vara någon som bilr för full på en fest & ligger & spyr & denna gång var det min tur tyvär.
Men jag är glad att jag mådde bra på 12 slaget iaf :)
Sen runt 3 tiden kom min kära pojkvän med taxi från stan & hämtade upp mig & min syster & skjutsade sedan hem oss. Jag minns inte det men jag har allt fått höra, både ett & annat.
Men hoppas ni alla hade ett underbart nyår, för det hade iaf jag fram tills halv 1 ;)
God fortsättning iaf gott folk



Dem 2 första bilderna är sjukt suddiga men det är från våra sjuka lekar på nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0