missbrukare

Gud jag har ingen ork till ingenting. Orkade knappt gå upp på toa imorse men när jag knappt kunde hålla mig längre så var jag så illa tvungen. Nu däremot ligger jag bara död i sängen, som tur var så är malin hemma så att hon kan fixa in en film i min dvd. & snart kommer pappa hem med en sallad, det ska bli gott.. Jag behöver nog lite näring känner jag. Sen så är de ju alla dessa medeciner som jag måste proppa i mig, känner mig som en drog missbrukare. Helt död & det ända jag får i mig är olika piller, usch! Men men jag hoppas på att medecinerna ska hjälpa så att jag snart är på benen igen. Nu ska jag äte lite fruktsallad & kolla på någon bra film..
Ha en underbar dag i den mysiga snön ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0