matkärlek?

Idag har jag vart riktigt slö, vilket har vart ruggit skönt.
Var iaf ut & sprang imorse så lite nyttig har jag iaf vart, men sen har jag spenderat resten av dagen framför tvn & en massa the sims har jag spelat oxå. Haha shjit jag har fastnat vid det egentligen otroligt långtråkiga & värdelösa spelet. Men en dag som denna har det varit riktigt uppskattat..
Men nu ska jag faktist ut & gå en långpromenad med matte & sen ta mig en varm dush & krypa ner under tecket med nyaste SOLO och en stor kopp te, jag gillare skarpt!

En liten tanke slog mig idag, nämligen den att mamma måste ha det jäkligt tufft när det gäller att laga mat i vår familj. För det är nämligen så att jag & min kära syster nog måste vara världens kinkigaste ungar.
& det värsta är att vi gillar inte samma saker heller. Jag äter inte ris, potatis, kyckling, fisk, pyttipanna, pannkakor, korv, grytor,  wok & jag kan verkligen inte fortästta rabbla upp allt för listan kommer bli så sjukt lång & min kära syster däremot äter inte pasta, ris, korv, grönsaker & ja sjukt mycket.
Så varje middag så står mamma & lagar 3 olika maträtter, 1 till mig, 1 till malin & en till dem själva.
Haha men dem får faktist skylla sig själva som skämt bort oss två snorungar med käk & låtit fått det vi vill.

Nej slut pratat om det nu, nu ska jag nämligen ut & promenera i kylan.
Godnatt på er & sov gott ..

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en fortsatt jättefin kväll, :)

2008-01-07 @ 21:39:48
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0