Lördag

Gash imorse sov jag faktist enda till 12, jag brukar sova till ca 8 så det var lång tid för mig.
Iaf så kom jag nyss ur dusche, det känns skönt att fixa iordning sig rätt tidigt så slipper man stressa i sista sekund.
Ikväll ska jag nämligen hem till Jeanette på middag & sen blir det nog utgång.
Jag tror att jag tar & åker till Nettan vid 4 istället för då skulle jossan oxå dit så.
Mammsen får ta & skjutsa mig dit sen för jag är verkligen inte sugen på att åka buss.
Men just nu känner jag mig ärligt talat inte så sugen på att ens åka dit, helst skulle jag bara vilja krypa ner under täcket & sova men man blir säkert mer taggad när man väl kommer dit & träffar alla glada människor & får i sig lite alkohol. Jag tycker iaf att det ska bli sjukt kul för det var så länge sen jag träffade Jeanette sisst!
Jag får se om jag hakar på utgång sen för jag känner att en rejäl förkylning håller på att bryta ut men känner jag mig själv rätt så stoppar inte en förkylning mig vid berusning.
Nu ska jag iaf försöka sova en halvtimme till för att sen nog trotts allt stressa iväg.
Men ni får ha en underbar kväll gott folk, Puss&Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0