Livs viktiga beslut?

Sitter svettig & äcklig framför datan & orkar inte duscha.
Eller jo jag orkar men båda våra duschar är upptagna så det är bara att vänta.
Jag har en sådan himla hygglig familj som tänker på mig? Nej, jag har nämligen tränat i 3 timmar men får duscha sist medans dem bara har legat hemma & degat hela kvällen & just ska duscha när jag äntligen kommer hem.
Men dem ska nog få ångra sina val, kanske hamnar mina svettiga innebandy strumpor i deras sängar, mohaha hämnden är ljuv!
Träningen var iaf skön & fysen var sjukt hård, men det gillas. Har nog svettats utt all vätska i min kropp nu, det bara dröp om mig när pappa koma & hämtade mig. Men jag var inte den ända så att ni inte tror att jag är någon svett-apa men sjukt rinnande svettlökar.

Idag har jag, moa & martina kirrat efterätter & förätter i restaurang köket hela dagen. Vi var bäst som vanligt & allt smakade underbart. Sen fick vi våra praktik plattser idag oxå, min behöver inte ens nämnas då jag byter prektik platts imorn till café 018.
Och imorgon är det samma igen, nämligen efterätter & förätter i restaurang köket. & sen efter så har jag matte prov & det är inte vilket matte prov som helst utan ett väldigt viktigt sådant. Det gäller nämligen liv eller död, för klara jag det får jag G i matte men annars så är jag körde & får fortsätta med matte A i änu ett halvår, vilket inte får hända.
Så nu snart efter det att jag duschat så ska jag lägga mig i sängen med en stor tallrik fil med mysli & plugga hela natten. Ingen sömn här inte, är nöjd om jag får 2 timmars sömn.

Nej kära vänner, en helt otrolig sak hände just nu. Nämligen den att duschen är ledig.
Så nu ska jag hoppa in i duschen & sedan blir det plugga matte & mysa i sängen hela natten.
Hoppas ni får mer sömn i ögonen gott folk, Puss & Kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0