jordens undergång?

Jag gillar när måndagar bara rusar fram & det är precis vad denna dag har gjort.
Vart en snabbvisit i skolan på 2 timmar, han blanda ihop några sallader för att sedan bege mig iväg på träning.
Träningen gick lätt & snabbt & nu sitter jag här ny duschad & väntar på att jag & mammsen ska hämta upp Petter för att sedan åka iväg & kolla på innebandy match.
Idag har vart en riktigt fin dag om man tänker väder messigt, jag fick faktist vårkänslor på dagen idag.
Det var hela 5 grader ute, solen sken & gatorna var torra.  Men är inte detta rätt sjukt egentligen, renarama vår vädret i Januari då det brukar vara snö? Iaf så skrämmer det mig lite, kommer jorden svämmas över snart pga att all is på jorden smälter? Det där med hur vår planet förändras gör mig lite rädd ibland.
Men jag lever i nuet & njuter av att det är sol!
Nej nu blir det en stor kopp te & tv fram tills det att jag ska bege mig iväg.
Njut av nuet gott folk för om något år kan jorden gå under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0