jag klarade det!!!

Idag känner jag att jag är på bättringsvägen vilket käns possetiv men jag ska tyvär ändå få pencelin, usch!
Och när man äter pencelin så  får man varken träna eller dricka alkohol, hur ska det gå?
Jag som tänkte festa + att jag ska spela 2 matcher & gymma minst 1 gång den här helgen, så jag skippar nog att käka pencelin i helgen. Ska lura mamma på nått sätt & säga att jag är hur frisk som helst & inte behöver äta pencelin, Men tyvär så är hostan sjukt svår att dölja & att jag kokar & blekt som ett spöke gör inte det hela lättare men jag ska nog ordna det här på något sätt.  Imorgon ska jag iaf pallra mig till skolan, känner att jag kommer hamna efter annars.
Iaf så fick jag reda på för ett par timmar sen av Nelly (som är duktig & går i skolan) att jag klarade matten & därmed fick mitt efterlängtade G. Yes, ni kan inte fatta hur glad jag är. Jag som kämpat med matte A i 2 år nu har äntligen lyckats få godkänt & allt det tack vare att jag klarande nationella provet & det prov som jag skrev förra veckan. Tänk att 2 prov kan ändra ett betyg helt. Men jag klagar inte, det bästa av allt är att jag slipper ha matte mer i mitt liv vilket gillas skarpt.
Så snart ska jag ta en promenix ner till afären med min kära syster & fira det hela med att köpa vindruvor & en loka (mina två favoriter) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VAR ENSAM I SKOLAN MARIA. men fyfan vad duktig jag är :)

2008-01-24 @ 13:47:44
URL: http://missnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0