ingen lördag utan fest

Imorse var jag pigg!
min kära pojkvän skulle iväg på dop åt sin brors dotter så han åkte från mig redan halv 8 imorse.
jag skulle egentligen följt med, men inte med dena sjukdom inte.
Men iaf så kunde jag inte sova efter det att han åkt så jag kollade på tv närmarde bestämmt på barnkanalen & till min fasa så visade dem samma pogram 1 gång i timme alltså samma avsnitt & allt, shit sånt går väl inte barn på?
Aja min gulliga pappa fixade iaf frukost till mig sen, mums baugeter, te & juice.
Sen kände jag mig rastlös så det blev en promnad i det fina vädret med mamma & pappa.
Jag skulle egentligen vart på match nu men nej, jag får inte! Nu tycker jag att det räcker med att vara sjuk, gör mig frisk. Imorgon ska jag iaf gymma & jag struntar i vilket, jag har ju bokat med min instruktör.
Ikväll är den stora frågan, vad ska jag göra?
Jag tror det blir utgång, det är bestämmt så iaf..
Annars något annat roligt partay. Party ska jag iaf ha!

perfekt till fest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0