Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Marias födelsedag, hurra hurra hurra!

Ja juste, idag är det min födelsedag!
Hela 19 år blir jag idag & imorse väcktes jag klockan 6 för att firas, blää vad tidigt!
Jag fick kläder, pressentkort, gymkort, saker till rummet, pengar mm.
19 är rätt jävla tråkigt att fylla men nu är det bara 1 år kvar till 20 :D
Idag ska jag iväg & till min kusin som fyller samma dag som mig, men hon fyller bara 5, hihi!
Sen ikväll blir det middag & utgång, det gillas.
Nu ska jag krypa ner i sängen & äta tårta & dricka te..

grattis till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Moa

grattis på födelsedagen gumman! =)

2008-01-02 @ 19:17:33
Postat av: Martina

grattis älskling :)

2008-01-02 @ 22:25:15
URL: http://mlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0