Hemska morgon

Vaknade klockan 8 imorse pga att min kära syster spelade på tok för hög musik i dushen.
Jag som hade sovmorgon & hade ställt klockan på klockan 10 kunder inte somna om så jag gick upp istället.
Käkade lite frukost & spelade lite kort & började sedan göra iordning mig. I sista sekund när jag skulle klä på mig så hittade jag inga leggins & jag som inte var på det bästa humöret blev helt rasande & bara kastade kläder runt omkring mig. & nu ser mitt rum ut som en bomb så jag vågar knappt komma hem pga röran & att jag måste städa upp allt. Fyfan! Iaf så i sista sekund så hittade jag alla mina leggins i min systers garderob & han därför precis med bussen. Sen stressade jag mig till skolan & jag är fortfarande sjukt stressad, blä jag hatar det.
Har prec i haft SO & snart så ska jag ha Svenska & sen ska jag in på banken & betala in vår resa. Efter banken så blir det hem & städa mitt rum & plugga hela dagen.
Hoppas ni får en bättre start på fredagen än vad jag fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0