Helgen

Min helg har varit otroligt lugn, & det var garanterat precis vad jag behövde.
I lördags spealde jag match, den slutade 2-2 men känders mest som en förlust.
Efter matchen vart det ikea för att köpa saker till mitt rum & sen även till siba för att få en ny mobil, äntligen.
Sen vart det en kväll hemma framför handbollen med vindruvor, en stor flaska Loka & min älskade pojkvän.
På söndagen blev det till att springa lite på stan, köpte mig 2 kläningar & älsklingen ett par jeans.
Lagom nöjda begav vi oss hemåt för att spendera resten av kvällen i sängen.
Jag har nämligen vart sjuk hela helgen, därav lugnet!
Hade hoppats på att nästa helg skulle bli lite vild men har tyvär 2 matcher då så jag får vänta med roligheterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0