Hej mitt vinterland

Godmorgon alla glada, sovit gott?
Det har jag garanterat inte gjort, för när jag sover med Petter så kan jag inte sova.
Han bökar som ett jälva svin & jag vaknar stup i kvarten, men det är mysigt ändå.
Igår blev det en lugn födelsedag, jag var fortfarande skapligt sliten efter nyårsaftonen så jag firade min födelsedag lugnt hemma med familjen & Petter.
Av Petter fick jag en jätte fin klocka, jag verkligen älskar den :) & sen jätte fin  svart kläning.
Det blev massa tårt ätande & spel hela kvällen vilket gillades.
Sen fick jag en helt underbar massage i 2 timmar & sen somna jag sött..
Idag ska jag ner på stan & shoppa bara lite till (tror att jag håller på att bli beroende) & ska även inhandla en hårfärg till Petter för sen ska jag färga hans hår ikväll. Haha kan man lite på mig när det gäller sånt?
Aja iaf så ska jag inhandla en pressent till Jeanette som ska ha middag på lördag vilket ska bli dunder..
Jag ska däremot ha middag & fredag!
Men nu känner jag att magen kurrar & att jag inte har vaknat riktigt än.
Så jag ska göra te & mackor & krypa ner i sängen & kolla på en bra film med min älskling.
Ha en underbara dag i all snö <3



Lite sliten efter nyår älskling? (dagen efter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0