Gästblogg

image190


Hejsan hejsan Marias käre läsare, det är nu Nathalie som talar.. eftersom att Maria är lite upptagen med att ha svenska B (och det har inte jag, varför? jo för att jag är en baddare på Svenska så jag har redan gjort Svenska A, B + C.. grymt va?)

Dom (maria, moa & martina) håller på med Voltaire (?)... ööööh va? och här sitter jag och har tråkigt, jag har egentligen Svenska D lektion men jag vill hellre sitta här och peppa dom!

Vad har vi gjort idag då?

Vi har haft Projekt och Företag
Vi har haft Sammhällkunskap
Vi har ätit spaghetti och köttfärssås i D-matsalen
Moa och Martina har delat på en klubba...

...Vi SKA ha Konditori

Nej jag känner att det här inlägget inte ger mig någonting.. och inte er heller, så vi avrundar här!

Hejdå! / Nathalie Rövberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0