frukter i alla dess färger

jag är hemma från skolan idag igen, inge vidare det här..
Mamma har komit fram till att jag har bihåleinflammation då alla symtom stämmer in på mig så hon ska ringa läkarn (igen) för ett återbesök kanske redan imorgon.
Idag ska jag försöka plugga till so provet som jag har imorgon, även om jag inte kommer gå i skolan imorn så ska jag iaf ta mig till provet. Iaf så vet jag att jag kommer få underkänt då allt jag läser går in genom ena örat & ut genom andra, värdelösa pluggande. Och det hela går inte direkt lättare med en outhärdlig huvudvärk.
Nej nog med mitt gnällande nu, istället ska jag göra mig en fruktsallad & krypa ner i sängen med den, en loka & en bra film. Så ni får ha en bra tisdag kära vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0