Fredagen

Fredagen var en tråkig dag till och börja med.
Jag begav mig till skolan trotts feber, hosta & allt annat skit i kroppen som virus orsakar.
Men anledningen till att jag begav mig till skolan var för att jag behövde papper till prov + att jag trodde vi skulle göra något viktigt på dessa 2 lektioner som jag hade. Men icke, vi kollade på 2 helt värdelösa filmer & jag vart sur på mig själv för att jag ens gick i skolan, mamma ville ju helst inte att jag skulle gå. Ska börja lyssna på henne mer. Fick under fredagsmorgonen också väldigt ont i njurarna så mamma ringde akuten. Dem sa att infektionen nog hade satt sig på njurarna med så ska till läkarn på måndag & få pencelin & gift..
Efter skolan belv det iaf en välbehövlig shooping runda på stan med syster nu när lönen komit in på kontot.
Jag inhandlade endast en klänning, orkade inte gå så mycket längre sen pga all värk.
På kvällen hade jag tänkt mig utgång, men kroppen sa absolut nej!
Så istället blev det en mysig middag med familjen & sen mys framför tvn men älsklingen.

Jag älskar när du ligger & håller om mig hela natten ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0