födelsedagsmiddag

Vi hade en väldigt mysig kväll igår, jag & mina vänner :)
Vi åt gott, pratade massa skit & drack oss fulla..
Jag hade nog tänkt att kvällen skulle sluta vid 11 tiden & att jag skulle krypa ner i min sköna säng & mysa för mig själv, men så blev det ju inte. Efter några flaskor vin känns inte sängen så frestande längre som ni kanske vet.
Så av 7 tjejer var vi 4 stycken som drack alkohol & det  vart oxå vi 4 som fortsatte sen efter 11 när dem andra åkte hem för att sussa eller göra något mys. Iaf så tog jag, emma, nelly & kakan oss in till stan i sällskap av matte, dennis & clewen. Det vart en mysig kväll på redroom med lagom mycket alkohol  & jag trivdes.
Det var länge snack om att vi skulle gå hem denna kväll som ett litet äventyr men dem flesta var inte så på så det blev buss & taxi hem för vår del istället. Väl hemma somnade jag gott efter en macka & en kopp te. Lite treo hälde jag i mig oxå för att lindra bakfyllan något & tro det eller ej det hjälpte rätt bra faktist.


Några få pics från kvällen

Kommentarer
Postat av: emma

tack vännen för en sjúkt bra kväll , gillas skarpt ;)

2008-01-05 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0