få det att gå över

Kom precis hem efter att ha spenderat 2 timmar på gymmet, det var riktigt skönt.
Men allt gick rätt trögt pga att jag är sjuk & inte får träna egentligen. Hostade lite blod efter så ska ta det lite lugnt med tränandet i veckan, man vill ju inte dö direkt. Ska till doktorn imorn oxå & få starkare medeciner så snart kanske all sjukdom går över, jag hoppas!
Igår vart det en rätt lugn kväll trotts allt. Var på redroom med hannes & petter.
Vi pratade & drack lite men jag kände rätt fort att min kropp inte var redo för party så vi begav oss hem rätt tidigt.
& snart ska jag krypa ner i sängen & kolla på film, precis sådär som man ska göra på en söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0