En på tok för tidig onsdagsmorgon

Ja det är precis vad det är, iaf nu när man är sjuk & ska & får sova ut.
Men jag har sprängande huvudvärk & hostar hela tiden så jag kan verkligen inte sova trotts att jag är så himla trött.
Igår kväll var det vingar av glas på tv, jag älskar den filmen. Kollade på den & gottade mig med en fruktsallad.
Sen efter den runt 12 tiden så skulle jag försöka sova men det gick verkligen inte, jag har knappt sovit en blund på hela natten pga hostan, det suger!
Idag ska jag ligga hemma & tycka synd om mig själv hela dagen. Kolla på bra filmer & verkligen försöka sova.
Det är inte bara det att jag är sjuk som är jobbigt utan alla dessa medeciner tar död på mig. Dem gör mig yr & trött men jag kan ju ändå inte sova så, blä ska sluta med dem så fort som möjligt..
Imorgon ska jag iaf vara frisk har jag bestämmt, ska verkligen gå till skolan imorgon + att jag verkligen ska träna imorgon kväll! Doktorn förbjuder mig men jag känner verkligen ett måste nu när jag legat hemma i 3 dagar ..
Nej ska göra mig lite frukost nu & sen krypa ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0