Duktiga jag

Idag har jag vart duktig, har vart i skolan i 2 timmar (kort dag), betalat in våran resa, städat mitt rum & faktist pluggat lite, så nu känner jag mig nyttig.  & snart kommer min snutt hit med vindruvor & loka, mina två favosar!
Sen så ska vi bara mysa framför tv:n hela kvällen & busa lite för imorgon har jag match rätt tidigt så jag måste sova tidigt, därav den lugna kvällen. Är verkligen inte alls sugen på att bara ligga hemma men har man match så har man & att kramas med min underbara skadar aldrig. Sen imorgon efter matchen så ska jag till Ikea & shoppa saker till mitt rum & så ska mamma köpa en jacka till mig. Sen senare på eftermiddagen ska jag ta & bege mig hem till Jimmy & Vilmer & hälsa på, det ska bli riktigt mysigt! På kvällen sen blir det nog lite alkohol intag men Jocke & killarna, annars beger jag mig nog till Nathalie, hon sa att det var okej att jag kom. Men allt visar sig imorn.
Nu kommer min snutt så nu blir det mys..














Vi är bäst ..

Kommentarer
Postat av: mooooaa

Maria kan du kolla vilket datum vi ska betala in resten av pengarna och hur mycket det är?

måste räkna ut hur ja ska lägga undan pengar osv =)

2008-01-20 @ 12:44:45
Postat av: Anonym

maria segoo!?!?!?!+

2008-01-22 @ 15:50:59
Postat av: Marris

Någon gång i Maj ska det vara innbetalat, typ 4 maj

2008-01-23 @ 07:35:53
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0