Alltid något att se fram emot

Idag var det en såndär vanlig trög skoldag med tråkiga lektioner, men slutade halv 3 ist för 4 så jag klagar inte.
Mitt schema ser för övrigt rätt skönt ut, det finns garanterat folk som har det värre så jag ser mest posetivt på skolan just nu.
Idag efter skolan så var vi in på Apollo & bokade vår resa, den 13/6 bär det av, riktigt långt dit men tiden går fort & det är alltid kul att ha något att se fram emot. Missar tyvär midsommarafton, men den kan man väl fira lika bra i turkiet, om inte bättre!
Snart ska jag iaf slänga i mig lite käka & dra mig iväg & träna i 3 timmar. Ska bli riktigt skönt..
Sen hämtar jag & mammsen upp min kära pojkvän & sen ska vi mysa hela dagen för jag börjar inte förns 12 & sen när jag slutar klockan 1 så ska jag möta upp min käraste igen för att äta lunch & sen åka iväg & simma, love it!
Nej nog av mig nu, syster har kirrat käka så ska vara tacksam & gå ner & äta nu.


Jag älskar dig min underbara prins <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du missar min födelsedag.. In my ass Marris!

2008-01-10 @ 20:55:11
URL: http://danielinda.blogg.se
Postat av: Marris

haha du fyller ju bara fjuttiga 19 :D

2008-01-12 @ 16:47:57
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0