alla dessa symtom skrämmer mig

Usch vilken dag!
Var till doktorn idag som sagt men fick varken några possetiva eller negativa besked.
Fick ta massa prover, tror dem tömde mig på minst 1 liter blod.
Men inget fick dem ut av detta, dem vet helt enkelt inte vad felet med mig är & det är just det som stör mig.
"Fan ta reda på det då, det är ni som är läkare & jag vill bli frisk!"
Iaf så skickade dem vidare mina prover för att kolla om det kan vara något annat & då menar dem läskiga saker.
Dem ska kolla om jag har leukemi eller någon annan hemsk sjukdom.
Gud, jag hoppas verkligen att dem provsvaren inte visar på något dåligt.
Iaf så åt jag en välbehövlig sallad på cupido med min underbara pojkvän som även följde med mig till doktorn.
Blev sen en liten runda på stan men jag mådde inge vidare så jag åkte rätt snabbt hem & bäddade ner mig i sängen med loka & vindruvor & kollade på underbar och älskad av alla, den var inte så värst bra men jag somnade gott till den iaf.
Just nu sitter & läser om massa farliga sjukdomar & det blir bara läskigare & läskigare när många av symtomen stämmer, hjälp jag vill inte dö!
Iaf så vill jag verkligen gå till skolan imorn, jag missar så mycket när jag bara ligger hemma.
Men mamma säger att jag absolut inte får gå, speciellt inte eftersom att vi har kök imorgon.
Så jag blir väl sängliggandes imorn med, liggsåren börjar väl sakta men säkert tränga sig på snart också, fy fan!
Nej nu ska jag kolla på andra avenyn med mamma & tycka synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: moa

snuttan krya på dig :(

2008-01-29 @ 14:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0