A som i?

Idag var det en lång dag i skolan, min längsta. Slutade nämligen klockan 4:a.
Men som tur var så var mina bruds i skolan så de blev roligt ändå trotts tråkiga lektioner.
Juste, jag starta en allergishock idag oxå. Haha det där lät helt fel men iaf så var det nån brud som hade so med oss och under so:n så började jag skala & äta en apelsin. & då helt plöttsligt så kommer hennes kompis å säger till vår lärare att blablabla inte tål apelsiner & skit. Haha så bäst när jag står där mitt uppe i min apelsin så är jag tvungen att gå ut & äta den & läraren får töma papperskorgen med apelsin skal medans hon går iväg & bölar. Haha va äre för skit, gå runt med en lapp på dig där det står vad du inte tål så kanske man kan undvika det hela i närheten av dig. Iaf så tänker jag fortsätta äta mina apelsiner i skolan & till er som inte tål, håll er på avstånd!

Snart hoppas jag på att min kära syster är klar med maten så att jag kan få byta om & bege mig iväg på träning.
Ska bli ruggigt skönt & träna, 2½ timmas lång & skön träning, det gillas skarpt!
& sen efter träningen så kommer min kära pojkvän hit & myser med mig. Igår städade han mitt rum & gav mig massage & kill hela kvällen/natten, vilket jag älskade. Imorse hade han också bäddat min säng & lämnat en fin lapp, han är allt bra go han, hihi.
Nej nu äre käk, ha en skön kväll kära läsare.


Apelsiner är gott, stackars dem som inte tål..


Kommentarer
Postat av: nellll

hahaha fuck ida hast

2008-01-17 @ 17:39:19
Postat av: moa

hahah

2008-01-18 @ 12:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0