Vi lär inte för skolan, utan för livet

Jag nästan flög upp ur sängen imorse, jag var riktigt pigg men inte så värst sugen på skola.
Pallrade mig till skolan iaf & hade gastronomi där jag & moa gjorde världens godaste soppa.
Sen begav vi oss hemåt, inga flera lektioner idag alltså. Och nu ska jag snart äta lite frukost för det har jag inte hunnit med idag trotts att klockan är 1. Sen ska jag ut & springa i det underbara vädret, jag älskar verkligen att springa! Sen så ska jag försöka plugga lite till mitt svenska prov men känner jag mig själv rätt så hittar jag nog på något annat mycket roligare, det är så typiskt mig. Sen ikväll blir det iaf vattenjympa igen, det är så himla skönt & kul.  Min prins ska faktist följa med idag, det kommer bli kul & se.
Nej nu blir det en tallrik fil med solrosfrön & ett glas färskpressad juice & sen ut i solen & springa några km.


Kommentarer
Postat av: Martina

konditoriet då? hade ni ingen?

2008-02-25 @ 13:55:02
URL: http://mlina.blogg.se
Postat av: mua

du håller igång me träning hela hela tiden, berömer dig verkligen mariaaa

2008-02-25 @ 13:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0