vår snart?

Jag sov från klockan 11 till 3, vilket var riktigt skönt & precis vad jag behövde.
Men när jag vaknade upp där vid 3 tiden så fick jag till min glada förvåning se att solen kikade in genom fönstret.
Så det var självklart som gjort för en promenad, efter många om & men så lyckades jag till slut få med med mig min kära syster. Det var ett riktigt skönt vårväder & vi gick en lång promenad, & bara njöt.
Vi kände oss väldigt givmilda dena sköna dag & köpte en bukett rosor till mamma & pappa, söta döttrar som vi är. Väl hemma var det för äcklig mat för mig, det var fisk! Jag hatar fisk, uscha!
Mamma hade däremot kokat pasta till mig men jag var verkligen inte sugen.  (otacksamma unge)
Så ist tog jag en underbart god macka med keso & gurka, mums!
Nu sitter jag & funderar på om jag ska gå på min innebandy träning eller bege mig till gymmet.
Det blir nog innebandy träningen trotts allt, kan bli kul.
Nej nu måste jag skynda, ha en underbart kväll nu kära vänner.
Jag ska spendera min kväll med Gossip Girls & i huvudet på gynning & underbar fruktjuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0