vänskapens blomma

Nu är mitt hår ruskigt hår men jag har ju löshår så det hela är väl inte allt för hemskt.
Iaf så skulle jag ju ner på stan & möta mina kära vän Victoria efter jag varit hos frisörn.
Och självklart fönar han mitt hår så att det står åt alla håll & fixa en ful mitt bena, extra fult när man har snelugg oxå.
Så jag fick fixa till mitt hår i en kvart innan jag vågade mig ner på stan, vart en slarvig knut men luggen låg ju som sagt åt båda hållen & såg förjäklig ut så det var det som tog tid.
Väl nere på stan gick vi länge i alla affärer & pratade strunt, var ett bra tag sen jag träffad henne sist så det var ett kärt återsende. Sen käkade vi en välförkänt sallad på cupido till middag.
Och nu har jag precis komit hem & sitter här mättare än någonsin. Och snart är det dags för vatten jympa, ska bli riktigt kul & skönt faktist, jag gillar att plaska runt i basänger.
Just det jag införskaffade mig en svart skinnjacka idag, har ju som sagt tröttnat på min bruna + att det alltid är lika kul med lite variation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0