upp över öronen med vatten

Jag har alldels nyligen kommit hem till min prins efter ett riktigt skönt vatten jympa pass.
Jag & mamma kämpade på riktigt rejält i bassängen & ledaren var faktist riktigt bra på att peppa på så det var ruskigt skönt.Jag svettades till & med lite trotts att jag var i vattnet, därmed tog jag i rejäl alltså.
Sen efteråt skjutsade mammsen hem mig till min prins som hade fixat iordning te & macka & vindruvor til mig, han är så underbar han. Nej nu ska jag sluta skriva & gå & ge honom en stor blöt puss.
Sen så ska vi nog sova rätt snart för imogron blir det gymmet tidigt, närmare bestämmtklockan halv 7, ysch så tidigt, man jag är morgon pigg & kan sova hela dagen sen.
Sussa sött nu kära vänner.

För det ska vi göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0