tränings helg

Idag har jag & min älskling vart & tränat. Hade lite träningsvärk efter gårdagen men det flöt på bra ändå!
Igår kväll vart det bara mys hemma med älsklingen & melodifestivalen, vi var rätt slut efter allt gymmande på dagen. En sak som var säker var ju att det bara var Agda 60+ som röstade i melodifestivalen igår, fjasko, haha!
Aja man kan ju hoppas på att vikinga gubben inte går & vinner hela skiten bara.
Såg även 2 filmer med min kära pojkvän igår, det blev Chuck & Larry & Irene Huss. Båda två var faktist väldigt bra enligt mig, petter såg ju bara den ena eftersom han somna till den andra.
Nu ska vi iaf proppa i oss lite käk snart & sen ska jag iväg & spela match.
Ska bli ruskigt kul för det var ett bra tag sen sisst, hoppas men tror dock ej på vinst.
Aja men ni får ha en underbar söndag kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0