tandläkar skräck

Jag har precis kommit hem efter gymmet. Det vart ett jympa pass & sen gymmade vi i ½ timma.
Riktigt riktigt skönt var det, men jag vart lite skakis då vi inte han äta frukost imorse.
Snart ska jag iaf krypa ner i sängen & sova i någon timma, man blir trött när man går upp halv 6.
Min älskling köpte även vindruvor & en loka till mig så det ska jag lägga mig i sängen & mysa med.
Och sen klockan 1 idag så ska jag till tandläkarn, uscha. Jag gillar verkligen inte tandläkarn men man ska ju passa på så länge man är under 20 för sen så blir det svindyrt har jag hört.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen & mysa & äta vindruvor.

Mina favoriter, I love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0