sunt förnuft

Tyvär har jag inte kunnat skriva i helgen.
Har nämligen bosatt mig på gymmet, & vart ute & njutit av solen hela helgen med min prins.
Det hände även en helt otrolig grej i lördags, vi fick nämligen med oss min kära syster till gymmet.
För er som inte känner henne så är hon en tjej som aldrig tränar, ligger mest i sängen & goffar chips (men trotts detta så är hon väldigt smal). Iaf så följde hon med oss till gymmet både igår & idag, helt sjukt säger jag bara.
Utöver allt tränande så har vi myst mycket & kollat på film. Så helgen har inte varit den mest fartfyllda men däremot riktigt mysig & sund, vilket gillas.
Imorgon börjar skolan igen & sporlovet är slut, det suger!! Jag skulle behöva lite fler dagar ledigt men det är alltid skönt att komma in i lite rutiner. Imorgon går jag till klockan 6, det kan inte bli värre på en måndag.
Men som pricken över i:et så blir det iaf vattenjympa imorn, det gillar jag skarpt. Min prins kanske oxå ska med om han vågar, han är nämligen lite rädd för vatten ;) hihi men jag ska nog få med mig min prins trotts allt.
Nu ska vi äta, ha en skön söndags kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0