spring feelings

Det vart en lunch på stan med min kära faster innan vi begav oss ut för att shoppa.
Solen sken & jag ville helst ha allt jag såg men jag ville ju inte ruinera min kära faster så jag höll mig inom gränserna.
Det blev ett bra par plagg iaf, vilket jag gillade skarpt.
Tog sedan en promenad längs ån innan jag begav mig hemåt.
Väl hemma upptäckte jag att mina nya fynd inte fick platts i garderoben så nu är jag mitt uppe i en rensning.
Men just för tillfället har jag tröttnat så jag hoppas på att mamma kommer hem & gör klart allt åt mig för det där med att vika kläder är inte riktigt min gej.
Ikväll blir det iaf gymmet med min prins & sen mys hemma hos honom.
Men nu ska jag fixa iordning lite middag till mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0