Soliga hälsningar

Idag är det fredag & jag är på ett strålande humör.  Solen lyser & det gör min änu gladare.
Jag har nyss kört ett pilates pass, det var kul men svårt att andas rätt.
Just nu sitter jag & avnjuter en talrik fil med hallon, mums.  Jag längtar också till senare idag.
För idag ska nämligen jag & min prins åka till stockholm & bo på hotell.
Vi ska äta en romantisk middag & mysa på hotell rummet & sen på lördagen blir det till att avnjuta en romantisk frukost för att sen göra sig redo för en hel dag med shopping. Det längtar ja mest till, jag bara älskar att shoppa & fylla på garderoben. Nog för att min garderob är propp full & jag knappt får in ett palgg till men enligt mig kan det aldrig bli för mycket.
Nu däremot ska jag skutta in i dushen & sen packa.
Hoppas ni får en lika underbar dag som jag har tänkt ha, som sagt det blir vad man gör det till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0