solen väckte mig

Onsdag morgon & jag vaknade av att solen strålade in igenom fönstret.
Skuttade glatt ur sängen & in i duschen. 
Tog mig en snabb frukost & sitter just nu här & käkar en macka med keso & gurka till frukost.
Vid halv 1 tiden idag så ska jag möta upp min kära faster på stan för shopping.
Hon ska handla massa kläder till mig, jag säger bara gud så hon skämmer bort mig.
Så nu snart ska jag kolla ut min outfit för dagen, blir troligen leggins, en stor t-shirt, pumps, skinjacka & ett par sol brillor på det. Vill klä mig vårigt en dag som dena.
Fast nu innan en dag på stan så hade jag tänkt vara lite hurrtig som vanligt & bege mig till gymmet.
Man blir så himla tränings sugen när solen lyser så jag kan verkligen inte låte bli.
Så ska packa ihop mina tränings saker & bege mig iväg till friskis om ca ½ timma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0