Solen skiner & alla är glada

Snart ska jag bege mig in till stan för en lunch med Moa, Nelly & Martina. Sen ska ve bege oss till skolan för att ha 2 lektioner & sluta klockan 2 vilket käns skapligt skönt. Sen efter skolan kanske jag drar till bryggan Robin & Alex & lite folk skulle nämligen dit & ta några öl & eftersom att solen skinner så känns det skapligt lockande men jag får se. Sen ska jag iväg & shoppa med mamma & pappa runt 3 oxå. Och sen ikväll ska jag umgås med Jocke, vi ska fixa i hans lägenhet & sen får vi se vad som händer framåt kvällen.
Jag ska nog ta det rätt lugnt iaf då jag faktist har match tidigt imorgon bitti.
Nej nu måste jag kila till bussen & hoppas på att Nelly vaknat & hoppar på samma buss.
Hörs senare idag, för min del blir det en heldag i solen, tjaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0