regnet det bara öser ner

Jag är blöt, blöt, blöt.. Fy fan vad jag hatar regn!
Är precis hem kommen från praktiken efter att ha missat 2 bussar i det här äckliga vädret.
Så nu fryser jag som en gnu & ska snart skutta in i en varm dush hade jag tänkt. Men iofs har jag träning om 1 timma så det känns rätt onödigt att dusha innan. Blir nog till att krypa ner i sängen & värma sig iställer för min del.
Imorse gick jag upp klockan 6 bara för att gymma, sen gymmade jag till klockan halv 9.
Det är så himla skönt & gymma på mornarna, man vaknar verkligen till.
Sen efter gymmet begav jag mig av till min praktik, väl där slängde jag ihop några sallader & gjorde mackor sen var dagen slut. Riktigt skönt att dagarna går så fort på praktiken, allt känns så mycket roligare då.
Ikväll eller aa om nån timma har jag innebandy träning & sen efter blir det sängen bumms.
Hade tänkt plugga svenska idag men jag tror inte att jag hinner, illa!
Nej nu är det middag & sen innebandy träning, tjaao..

Kommentarer
Postat av: johanna

vad är dina åsikter på mitt senaste inlägg ?

2008-02-26 @ 16:06:25
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0