Orange

Jag hade som sagt hoppats på en heldag med shopping på lördag, men istället får det bli en halv dag.
För dem ringde nämligen mig från Orange för några timmar sen & vill att jag ska jobba på lördag klockan 4.
Och pank som jag är så sa jag självklart ja, men jag tycker faktist att det ska bli väldigt kul också.
Ska jobba hela långa kvällen på festvåningen, det är någon herr middag så det kan nog bli kul.
Ska fixa & trixa i köket & sen stå i baren, kan bli ruskigt kul faktist.

Idag drog jag en timmas träning på gymmet & nu är det dags för löpning.
Är faktist riktigt sugen på att dra ut & springa. Ska springa i en timma nu & sen är det innebandy.
Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0