Obesvarade känslor

Har ni någon gång haft en beundrare som förföljer er? Jag har en, eller beundrare & beundrare,
vi är vänner & han gillar mig väldigt mycket iaf & det är väl inget fel med det.
Om det inte vore för att han ringer & sms:ar varje dag, vist vore det trevligt med ett samtal någon gång ibland men som sagt det kan bli för mycket. Och varje gång vill han ses, komma & "kolla på film" eller göra något mysigt.
Han skryter alltid över allt med sig själv & försöker verkligen impa på mig hela tiden.
Kan säga saker som att "jag är ju mycket rikare än din pojkvän, träffa mig ikväll istället".
Vist du är min vän men inget mer än det & fortsätter du såhär så är du snart inte min vän heller.
Jag älskar min pojkvän & det kommer aldrig att bli du & jag, aldrig!
Så snälla du ge upp & acceptera mig som bara din vän innan jag slutar att prata med dig förgott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0