nöden har ingen lag

Rörmokaren & hans följeslagare i lysande kläder var absolut inte sexiga, iofs så är det bara min prins som är sexig i mina ögon men ändå. Dem var väl i 40-50 års åldern men ville järna ha kafe, så det har jag fixat till dem nu.
Det allra värsta med att dem är här är att jag inte får gå på toa för att dem har stängt av vattnet & jag är så jäklans kissnödig, hur ska detta gå?
Iaf så satt jag nyss & önskade mig en bra skräckis eller någon annan bra film & som om min granne hade hört mina tankar så kommer han & knackar på med några nya filmer. Gud han är så snäll & fixar alltid filmer till mig.
Nu ska jag iaf se Freedom Writers som tydligen ska vara väldigt bra.
Men först måste jag ner & skynda på gubbarna, jag kissar på mig snart..

Kommentarer
Postat av: Anonym

freedom writers är ruggigt bra ! ! !
festa ikväll btw ?/ JOCKE

2008-02-22 @ 14:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0