Min namnsdag idag

Idag har jag namnsdag, för idag är det Maria man ska gratta & allra helst mig.
Jag hade ingen aning om att det var min namnsdag idag när jag klev upp klockan 5 imorse.
Men när jag och min prins kom ner för att slänga i oss lite frukost innan jympa passet så fick jag syn på ett brev på min platts, det låg pengar i brevet och jag blev överlycklig. Ska tacka mamma & pappa sen när jag träffar dem.
Sen vart det ett jympa pass, min kära syster var sämst så jag hade något att skratta åt under hela passet, men för mig gick det bra & jag körde på rejält. Efter en dush & en lång fixning bar det av till skolan, var kul att få träffa mina töser. Dem firade mig genom att köpa en prinsses tårta & jag som är tråkig satt & kollade på medans dem 3 goffade i sig hela tårtan, för min skull. Hihi, goff ungar är vad dem är & därför gillar jag dem extra mycket. Men jag måste erkänna att ni tjejer får mig att känna mig extra nyttig. Sen flöt dagen på fort & vi hittade på lite bus hit & dit som vanligt. Juste svenska prov gjorde jag oxå men det ska vi inte tala om, det enda svaret jag kunde på en fråga var där svaret var sex & alkohol, så då kände jag mig sådär lagom smart.
Nu har jag iaf nyligen kommit hem från skolan & sitter med en stor kopp grönt te & gör mest ingen ting.
Ikväll ska jag träna innebandy & kanske försöka plugga lite oxå, får se om det hinns med.

Här kommer iaf lite bilder & en video från dagens bravader.
(lägg märkte till att nelly inte hade några rena trosor idag & fick därför ta på sig ett par av viktors kallingar. du är bra söt du.)




Kommentarer
Postat av: Anonym

shit bruden till vänster verkar farlig!
GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN BABY!

2008-02-28 @ 16:36:59
URL: http://missnell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0