Måndag

Står i skolan & har sådär lagom tråkigt.
Martina har matte, men eftersom att jag ju klarade matten så har jag håltimme i 2 timmar nu.
Sen har jag kallkök, det är sista gången där så vi ska göra lite mingel mat.
Sen efter skolan ska jag bege mig ner på stan för att träffa min kära pojkvän.
Vi ska äta en välbehövlig middag på cupido & sen gymma.
Senare på kvällen ska jag rå plugga samhällskunskap & företag som jag tydligen har prov i på onsdag.
Fick min praktik platts idag också, det blir Kocken & Kallskänkan.
Inge vidare kul men jag får göra det bästa av situationen.
Nej nu ska jag ner & kolla om martina har slutat för Hassan står här och iriterar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0