Lördagens shopping

Eftersom att jag somnade så pass tidigt på fredags kvällen så var jag uppe med tuppen. Närmare bestämt klockan 7 klev jag ur sängen. Försökte väcka min prins men utan resultat. Så istället kollade jag på barnprogram & käkade vindruvor. En helt perfekt start på dagen enligt mig. Runt 8 lyckades jag iaf väcka min prins & vi gjorde iodning oss för att sedan gå ner för att äta frukost. Jag verkligen älskar hotell frukostar, jag packar alltid på mig allt. Och lika så dena morgon, jag la på allt jag kunde hitta som såg smarrigt ut men pinade endast i mig en halv macka & lite fil med torkad frukt för sen var jag mätt. Det är just då som man blir så arg på sig  själv, har man betalat för en rejäl frukost så ska man äta rejält oxå, men min prins åt för oss båda istället. Sen packade vi ihop våra stuffs & tog tunnelbanan in till stockholm för en lång dag med shopping. Vart även en mysig lunch, jag åt en sallad, den var fruktansvärt god men på tok för stor. Min prins däremot fick i sig hela + en mega semla & en öl. Haha jag nöjde mig med halva salladen & en loka sen var jag mätt lixom, jag förstår inte hur karlar orka, haha! Dagen vart iaf lång med mycket slösande på pengar men jag gillade läget skarpt. Vi spenderade närmare 6 timmar med shopping. Jag inhandlade mig jackor, leggins, pumps, tröja & hår. Resten som jag inte hade råd med ska jag inhandla med min kära faster på onsdag :)
Måste bara tillägga att vi köpte med oss 1 kg vindruvor hem oxå, mums!

dagens mat

Kommentarer
Postat av: Anonym

släng upp bilder på shopoingen :D

2008-02-17 @ 13:55:55
Postat av: Marris

Ja jag lovar att lägga upp bilder allt efter onsdagens shopping. Både från lördagens & onsdagens

2008-02-18 @ 11:16:41
URL: http://mariaahedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0