Lördag idag

Min älskade pojkvän skulle iväg på innebandy match klockan 9 imorse så då pallrade även jag mig upp.
Ska jag vara ärlig så var jag redan hur pigg som helst vid den tiden.
Åt en mysig frukost med familjen & bestämde mig för att även följa med dem & handla.
Man får alltid allt man vill ha när man följer med & handlar & får man det inte så smyger man ner det i vagnen iaf.
Idag fick jag mamma att köpa 3 lådor vindruvor till mig, lite smink, inpackningar, loka, hårspray, hårfärg & hudloation så allt lönade det sig & följa med.
Snart så kommer även min älskling hit med änu mer vindruvor åt mig, åh jag älskar det.
Ikväll har jag inga planer, älsklingen kommer hit snart med sen vette fasiken.
Har pratat med Jossan & Jeanette mina kära vänner som jag inte träffat på 2 veckor nu.
Men vi har lovat varann att hitta på nått skoj ikväll så jag ska nog in & träffa Jossan först iaf & sen hookar Jeanette upp med oss efter hon slutat jobba. Det är iaf nått i den stilen jag hoppas på!
Ska ringa tjejerna snart & höra mig för.
Nu däremot ska jag ta mig en liten tupplur, är lite trött efter gårdagen!

Ni får mig att le, kom så lever vi livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0