Kärlekens dag

Idag är det underbara alla hjärtans dag. (men även lite överskattat)
Min alla hjärtans dag började iaf perfekt med en underbar frukost med älsklingen redan klockan 5 på morgonen.
Ruskigt tidigt men mysigt vare. Sen begav vi oss av till gymmet, körde ett jympa pass & sen gymmade vi i en halvtimme. Var ruskigt skönt att få svettas ut på jympa passet sådär på morgonen.
Nu sitter jag iaf i skolan & skriver om 3 olika filmer som vi har sätt, vilket faktist går rätt bra.
Senare idag blir det middag med älsklingen & sen mysa hela kvällen. Jag vet lite saker som jag ska få av han som jag vill ha, yees! 
Vi ska fira mer imorgon däremot då vi åker till stockholm & bor på hotell & myser. Men allra allra mest längtar jag till Lördagen & vår shopping.
Ni får ha en underbar alla hjärans dag.


Du är kärlek för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0