jag ska göra allt lite lättare för jordens befolkning

Mitt besök hos tandläkaren idag gick helt okej, men ett hål hade jag lyckats dra på mig. Läskigt!
Jag har aldrig lagat en tand förut så vi får se hur det kommer att sluta, jag känner mig sådär lagom rädd.
Ä det något jag hatar med vissa tandläkare så är det att dem frågar en massa saker medans dem sitter & pillar i ens mun. Men hallå hur tror ni att jag ska  kunna svara på det med munen fullproppad av fingrar & verktyg. dumt.
Efter tandläkaren tog jag min cykel & cyklade i världens fart hem, ja jag nästan flög hem.
Väl hemma rev jag ur allt ur garderoben & drog till med en rejäl städning av hela mitt rum, vilket inte händer ofta..
Jag kastade minst 30 klädesplagg, som jag nu ska skänka till röda korset. Då känner jag mig som en bra människa som hjälper folk & det gör mig glad.
Nu är iaf mitt rum snyggt & fint, så jag ska gå in & beundra mitt värk snart.
Ikväll däremot ska jag nog ta mig en sväng förbi Mattias, han var det så himla länge sen jag träffa så det kan behövas, han gör mig glad.  Lite mys med min prins hade jag tänkt mig hinna med också.
Nu lyssnar pappa på Winnerbäck & dansar så jag ska göra honom sällskap & svänga lite på rumpan.
Ha en mysig torsdags kväll nu kära vänner.

Kommentarer
Postat av: A

tandläkare är läskiga. min fobi.

2008-02-21 @ 18:34:59
URL: http://metrobloggen.se/detskrivnaordet
Postat av: leyla

hehe jag gillar inte heller tandläkaren usch fobiii och har även fobii för sprutor. och självklart dedövar de med spruta och sen borrar. USCHUSCH ! men du klarar det:)

2008-02-21 @ 18:35:34
URL: http://Leylaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0