Inte så långt ögat kan nå

Idag vaknade jag med bärldens största leénde på läpparna, (solen sken)
Ja just tack vare solen & det fina vädret så har jag haft ett otroligt stort leénde på läpparna hela dagen & mitt humör har verkligen varit på topp hela dagen.
Morgonen började med en lång men väldigt trevlig bussresa till Praktiken.
Väl där var alla på bra humör hela dagen & lika så jag & jag hade en mycket rolig & underhållande dag.
Tyvär så såg jag inte skymten av Mjällby, men personalen på stället roade mig hela dagen istället.
Min kära tränare tittade också förbi för att få i sig lite lunch.
Jag tror nog att min kära pojkvän är väldigt glad över att en viss Mjällby inte tittade förbi idag oxå för han vart ruggigt svartsjuk igår när jag pratade om vilken hunk den där Mjällby är. Men han är ju bara en dröm & du verklighet älskling ;) .
Iaf så gick dagen lika fort idag & nu sitter jag bara här & väntar på att pappa ska skynda sig med maten.
För jag ska iväg på ett Jympa pass sen vid halv 8, ska bli riktigt skönt & få svettas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0