Hotell mys

Sjävklart var jag inte klar i tid & var tvungen att ruscha till bussen i sista sekund. Och självklart så fort jag ska ta mig ut genom dörren så har det blivit värsta snö kaoset, det som innan var ett sånt strålande väder. Så tack vare snö äcklet så får jag sitta helt blöt & frysa hela bussresan in till stan. Men det var fler en jag som hade problem i detta snö kaoset, nämligen våran kära buss chauför som fick ett rejält slir på bussen vid stationen & körde ner 2 cykelställ & mosade minst 20 cyklar.  Man bara hörde hur cyklarna rasslade under buss däcken & blev till mos. Busschauförn var tvungen att stanna för att kolla hur det gick med cyklarna, jag gav av mig ett litet fniss skadeglad som jag är & rusade iväg i snökaoset för att möta upp min prins. Därefter var vårt uppdrag att köpa vindruvor vilket inte är det lätaste om dem ska vara till mig. Iaf så sprang vi runt i flera affärer innan jag blev nöjd & höll på att missa tåget pga det. Så vi fick skynda oss & köpa med oss en varsin sallad & springa till tåget. SÅ det blev ingen romantisk middag för vår del inte utan en sallad på tåget på såna där rassliga bord. Vi fick inte ens sitta bredvid varann då tåget var proppfullt. Resan till hotellet sen gick fort & väl framme somnade jag rätt fort efter att ha sätt halva lets dance. Min prins var nog inte så glad på mig tack vare det men är man trött så är man & då somnar man helt enkelt.

vi han mysa ett tag på hotellet iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0